Programma 7 x 7 toernooi bekend

dinsdag 23 mei 2017

Uit het vele "geping" van de Iphone blijkt dat veel deelnemers aan het 7 x 7 toernooi op donderdag 25 mei, Hemelvaartsdag dus, vol spanning uitzien naar de namen van de tegenstanders die ze zullen treffen. Nu is er ook nog tijd om met de teamgenoten te bespreken of er tactisch nog iets moet veranderen!
Een paar tips vanuit de organisatie: slidings zijn niet toegestaan en buitenspel staan kan op Hemelvaartsdag niet. Tenminste niet tijdens de wedstrijdjes.

Ander goed nieuws: de weersvoorspellingen zijn bijna ideaal voor het houden van een voetbaldagje!

Een korte toelichting over de indeling.
In totaal zijn we met 18 teams, verdeeld over 3 poules. In principe speelt elke poule op een eigen (half) veld. Om tijd te winnen gebruiken we de achterste helft van het hoofdveld ook. Om beurten zijn daar wedstrijden uit de verschillende poules ingepland. Eigenlijk het enige moment dat een team zich wat moet haasten, met name als er twee wedstrijden achter elkaar zijn gepland. Voor het overige: lekker genieten allemaal!

PS: oefen ook op penalty's want de beslissingen om de eerste 4 plaatsen vallen door het nemen van strafschoppen!

Programma correctieJPGAttentie: Schema is voor de teams Zever tegen Zeven, v.d. Wijdeven en Fam Rovers een klein beetje veranderd omdat het team Zever tegen Zeven in de eerste opzet drie wedstrijden achter elkaar was ingepland! Ook voor een goed team toch iets teveel van het goede.

Mogelijk zijn sommige namen niet helemaal goed gespeld.
Mijn excuses daarvoor. Handschrift was mogelijk niet echt goed te lezen!