Mirco Schepens pupil van de wedstrijd

woensdag 08 april 2015

Aanstaande zondag zal Mirco als pupil van de wedstrijd er alles aan doen om Boskant 1 te laten winnen van Ollandia 1. Zoals het er naar uitziet heeft hij de weergoden al op de hand, want die voorspellen voor het komende weekend in ieder geval een aangename temperatuur.
Mirco is de laatste man in de verdediging van de E1. Als de tegenstander de bal iets te ver voor zich uitspeelt dan is de bal voor Mirco. Hij heeft het talent om elke keer weer op het juiste moment in te stappen.

mircovoetbal_01jpg
Mirco is al jaren lid van vv Boskant, begonnen als mini, traint hij elke week fanatiek om zijn voetbal skills te verbeteren. Zijn traptechniek ziet er al heel fraai uit, deze is hard en zuiver. Samen met zijn familie, die heel nauw betrokken is bij vv Boskant, zal hij zondag bij de derby Boskant - Ollandia het vaandelteam aanmoedigen. Wij wensen Mirco en zijn familie veel plezier.