Maaike van de Wijdeven en Rien van der Zanden in de bloemetjes gezet

zaterdag 14 april 2018

Tijdens de druk bezochte ledenvergadering die dit jaar voor het laatst in deze vorm is gehouden was een belangrijk stuk gereserveerd voor de huldiging van de “Sporter en de Vrijwilliger van het jaar”. Dit jaar viel de eer van "Sporter van het jaar" te beurt aan Maaike van de Wijdeven. Een belangrijke pilaar binnen ons eerste damesteam. Met haar enthousiasme, teamgeest en fanatisme is ze ook buiten haar team een voorbeeld voor veel anderen. Maaike is ondanks haar jeugdige leeftijd ook op vrijwilligersgebied zeer actief en tijdens de keuze voor "Vrijwilliger van het jaar" gooide zij ook daar hoge ogen. Hier is echter gekozen voor Rien van der Zanden, VV Boskanter in hart en nieren. Hij heeft in het verleden zijn sporen al ruimschoots verdiend, maar blijft de vereniging op heel veel vlakken dienen. Zo is hij nog steeds: scheidsrechter, lid van de zondagdienst, commissielid "Vrienden van Boskant", commissielid "Goederen -en dienstenveiling" en last but not least adviseur Vlooienmarkt (waar hij vele, vele jaren als mede-kartrekker heeft gefungeerd).

Sportman-vrouw 2018_03jpg

VV Boskant is er trots op dat we leden zoals Maaike en Rien hebben. Dit jaar verdienen zij het om een keer flink in het zonnetje gezet te worden!