Ledenvergadering op donderdag 9 april

dinsdag 07 april 2015

Donderdag 9 april om 21.30 uur staat de ledenvergadering op het programma. Hieronder de definitieve agenda en de namen van de genomineerden voor de verkiezing sportman/sportvrouw en sportvrijwilliger van het jaar.

Hier volgen de agendapunten van deze avond:

1. Notulen en actiepunten
2. Financiën:
    - overzicht
    - vergoedingen
    - contributie
3. Masterplan: toekomstscenario’s
4. Sportman/vrouw en sportvrijwilliger
5. Uitslag verkiezing en huldiging
6. Mededelingen
7. Rondvraag

De volgende personen zijn genomineerd voor de titel sportman/vrouw van het jaar:

Roel Brans: Had kunnen kiezen voor spelen in een lager team net als zijn leeftijdsgenoten vorig jaar. Heeft echter voor sportieve aspect gekozen en is nu grote meerwaarde voor de jonkies van Boskant 2.

Mike van der Heijden: Al seizoenen achter elkaar zekerheid in de verdediging van Boskant 1 en levert eigenlijk altijd een goede prestatie. Zeurt niet, maar voetbalt gewoon.

Linda van Heesch: Kartrekker bij de dames, zit in de damescommissie, altijd aanwezig met trainen en wedstrijden, gemotiveerd, aanvoerster. Belangrijke spil binnen het team.

De volgende personen zijn genomineerd voor de titel sportvrijwilliger van het jaar:

Bart Rovers: In het diepe gegooid als leider van Boskant 4. Is er altijd en neemt vaak de training van de lagere elftallen op zich.

Jan van Hastenberg: Lid van onderhoudscommissie, trekt lijnen, houdt de kleedlokalen schoon, fanatieke supporter van alle teams van Boskant, veel langs de lijn te vinden. Verricht al jarenlang allerlei werkzaamheden op en rond het sportpark en eerder uiteraard in de kantine. Clubman in hart en nieren, blauw wit hart!

Marc Saris: Jeugdtrainer en -leider. Vervult daarnaast de lastige taak van voorzitter van de Technische Commissie Jeugd. Is voor andere jeugdtrainers en –leiders aanspreekpunt binnen de jeugd en geeft met veel enthousiasme richting aan het technisch beleid van de jeugdafdeling.

Bestuur v.v. Boskant