Een 'nieuw' gezicht...

zondag 12 juli 2015

Ondanks dat we eerst allemaal gaan genieten van de vakantieperiode en de zomerstop, willen we jullie graag op de hoogte stellen van het volgende nieuws.

Wij, het bestuur van voetbalvereniging Boskant, zijn verheugd jullie te laten weten dat we vanaf volgend seizoen weer gaan werken met een kantinebeheerster. Het gaat om Marian Veldkamp. Zij en haar familie zijn bekende gezichten in Boskantse sociale leven.

Wij zijn na goede en prettige gesprekken tot overeenstemming gekomen: Marian zal starten als kantinebeheerster en zal alle taken en werkzaamheden in de kantine, zoals voorheen Jan en Ans van Hastenberg dit deden, op zich gaan nemen. Als bestuur vinden wij het zeer belangrijk dat alle leden, maar natuurlijk ook alle sponsoren, vrijwilligers en bezoekers één centraal aanspreekpunt hebben achter de bar.

Marian kijkt uit naar het nieuwe seizoen en heeft veel zin in haar nieuwe rol. Ze heeft in samenwerking met ons veel nieuwe ideeën om de kantine levendig, gezellig, maar vooral ook gemoedelijk te houden. Daarnaast zal zij graag een beroep blijven doen op alle vrijwilligers die het afgelopen jaar hard hebben gewerkt achter de bar, maar ook daarvoor. Wij hopen dat jullie beschikbaar blijven voor het draaien van bardiensten.

Wij feliciteren Marian met haar nieuwe functie en kijken uit naar de samenwerking.

Mochten er vragen zijn, dan kunnen jullie deze altijd stellen aan het bestuur.

Wij wensen jullie allen een zeer prettige vakantie en zien jullie graag weer in de voorbereiding!

Sportieve groet,
Bestuur V.V. Boskant