Compleet programma voor zondag 26 maart

vrijdag 24 maart 2017

Het gebeurt niet vaak dat er op zondag een compleet programma is voor de seniorenteams van v.v. Boskant. Maar zondag is het dan toch weer een keer zover. De Bilt voorspelt goed weer, dus de kans dat er alsnog wedstrijden uitvallen vanwege een onbespeelbaar veld is minimaal.
Boskant 1 speelt om 14.30 uur uit tegen Boxtel 1. Een pittige tegenstander als we terug denken aan de thuiswedstrijd, die indertijd door het bezoekende Boxtel werd gewonnen. Tijd voor revanche dus!

Als u de site de afgelopen weken aandachtig heeft gevolgd, dan heeft u kunnen lezen dat Boskant 2 in haar klasse dik bovenaan staat. Aanstaande zondag staat de thuiswedstrijd tegen Mariahout 2 op het programma. Een niet te onderschatten tegenstander! Het zou natuurlijk mooi zijn als de voorsprong die Boskant 2 nu heeft op de achtervolgers ook over 5 weken nog steeds overeind zou staan, maar dat zal zeker niet vanzelf gaan!
Voor de vroege vogels is er zondagochtend om 10.00 uur een keuze menu. Of kijken naar Boskant 5 dat thuis speelt tegen Heeswijk 7, of supporter bij Boskant 6 dat op hetzelfde tijdstip Heeswijk 8 als tegenstander heeft.

Stand Boskant 1 per 19 maartJPG