Boskant speelt thuis tegen Acht

vrijdag 16 februari 2018

Helemaal te voorspellen is het niet, maar als de weersomstandigheden niet al te winters blijven zou de wedstrijd die voor aanstaande zondag gepland staat, zomaar door kunnen gaan. Boskant krijgt dan vv Acht op bezoek. V.V. Acht kent tot dusver een wat wispelturig seizoen, behaalde 15 punten uit 12 wedstrijden en is daarmee een dikke middenmoter. De cijfers van Boskant zijn wat positiever, 20 punten uit 11 wedstrijden en dus op de ranglijst enkele plaatsen boven de tegenstander van zondag. Beide teams hebben hun laatste gespeelde competitieduel, een week voor carnaval, verloren, dus is te verwachten dat door beide partijen alles in het werk gesteld zal worden om daarin verandering aan te brengen. Voor Boskant betekent winst bovendien dat ze aansluiting met de top 3 blijven houden!

Keldonk  - Boskant 2017_06jpgHopelijk kunnen we ook zondag genieten!