Boskant 1 speelt oefenwedstrijden op kunstgras

dinsdag 17 januari 2017

Het winterweer maakt dat onze velden niet of nauwelijks bespeelbaar zijn. We moeten dan ook improviseren, zowel voor de trainingen als voor het spelen van oefenwedstrijden. Gelukkig heeft onze trainer, Mayk van Driel, goede connecties in Heeswijk!
Aanstaande donderdag 19 januari speelt Boskant 1 uit tegen Heeswijk 1. Op kunstgras dus. De wedstrijd begint om 20.15 uur.

Een dag later, vrijdag 20 januari dus, is de selectie "te bewonderen" op het kunstgrasveld in Nijnsel. Geen wedstrijd deze keer, maar wel een uitstekende ondergrond, met dank aan vv Nijnsel, om de opgelopen trainingsachterstand weer enigszins weg te werken. De training begint om 19.30 uur.

Voor zondag 22 januari staat er voor Boskant 1 opnieuw een oefenwedstrijd gepland op het kunstgras in Heeswijk. Deze keer is SCMH de tegenstander!
Om alvast een beetje te wennen aan de competitie, begint die wedstrijd om 14.30 uur.