Boskant 1 op Paaszondag thuis tegen Stiphout Vooruit 1

vrijdag 30 maart 2018

Paaszondag valt dit jaar op 1 april. Puur toeval. In het algemeen zijn er geen voetbalactiviteiten met Pasen, maar mede door de vele afgelastingen heeft de KNVB besloten om dat deze keer anders in te vullen. Geen voetbal voor de lagere teams, maar wel een wedstrijd voor Boskant 1. En niet de minste!

Voor Boskant 1 staat voor aanstaande zondag om 14.30 uur de wedstrijd tegen Stiphout Vooruit 1 gepland.
Op papier in ieder geval wel een interessante wedstrijd. Stiphout V. bezet na 15 wedstrijden plek 4 met 30 punten en een doelsaldo van 24 tegen 18. Boskant staat op plek 5 met een doelsaldo van 31 tegen 15, maar met ‘slechts’ 26 punten. De cijfers spreken voor zich, om aansluiting te houden, is een overwinning meer dan welkom!

Voor meer details over de competitie van Boskant 1 kunt u terecht op de site van amateurvoetbal Eindhoven:

www.amateurvoetbaleindhoven.nl

Boskant en Stiphout hebben elkaar deze competitie nog niet ontmoet. De uitwedstrijd was eerder dit seizoen gepland (zondag 19 november), maar is toen vanwege het slechte weer niet doorgegaan.