Boskant 1 oefent a.s. dinsdag 22 november thuis tegen Heeswijk 1

zondag 20 november 2016

Een oneven aantal teams levert de ploegen in de klasse 4I twee keer in de competitie een vrije zondag op. Zondag 13 november was Boskant 1 aan de beurt. Onder winterse omstandigheden, regen en een onaangename temperatuur, strooiden de concurrenten met punten. Door het verlies van BMC en het gelijkspel van Boxtel, kan Boskant, bij winst in de achterstallige wedstrijd, zelfs op gelijke hoogte komen met beide teams!

Boskant 2 moest een goede plaats op de ranglijst verdedigen in de uitwedstrijd tegen Helmondia 2. Door doelpunten van Mark van der Heijden en Ruud van der Zanden lukte dat ook. Dat de thuisclub net voor tijd nog de 1-2 wist te scoren deed aan de overwinning verder niets af. Door het gelijkspel van koploper ASV’33 2 komt Boskant 2 op gelijke hoogte en deelt daarmee de koppositie. Een voortreffelijke prestatie van het team.
Op zondag 20 november zijn beide teams vrij. Boskant 1 speelt a.s. dinsdag 22 november in eigen huis een oefenwedstrijd tegen Heeswijk 1. Aanvang 20.00 uur.

Voor zondag 27 november staat voor Boskant 1 de uitwedstrijd tegen SCI op het programma: Aanvangstijd (let op): 14.00 uur.
Boskant 2 speelt thuis tegen DVG 2; aanvang 12.00 uur.

Stand per 13 novemberJPG